BOFA arbejder på at opfylde Vision 2032 inden uret tikker ud

  • år

  • d

  • t

  • m

  • s

Vejledning til selvbetjeningen

Klik på det punkt i vejledningen, som du er interesseret i – eller rul direkte ned til selvbetjeningen herunder.

  • Sådan anmelder du en skadet beholder

    1. Indtast adresse
      Udfyld adressefeltet i rullemenuen nederst på siden. Systemet vil automatisk foreslå mulige adresser.
    2. Bekræft adresse
      Vælg din adresse fra rullemenuen og klik derefter på “Næste”.
    3. Start anmeldelsen
      Klik på “Anmeld” til højre for “Er dit affald ikke hentet?”
    4. Vælg beholder
      Sæt flueben ved den beholder, som afvigelsen handler om og klik på “Næste”.
    5. Angiv klagepunkt
      Under sektionen “Klagepunkter” skal du sætte flueben ved “Defekt beholder eller håndtag (uddyb i kommentarfelt)”.
      I kommentarfeltet bedes du beskrive skaden.
      Hvis du ønsker det, kan du vedhæfte et billede.
      Klik på “Næste” for at fortsætte.
    6. Indtast kontaktoplysninger
      Udfyld dine kontaktoplysninger, så vi kan kontakte dig, hvis det bliver nødvendigt. Klik derefter på “Næste”.
    7. Tjek og indsend
      Du vil nu se en opsummering af de oplysninger, du har indtastet. Tjek, at alt er korrekt. Når du er klar, klik på “Indsend”.
      Din henvendelse bliver herefter sendt til os.
    8. Ret oplysninger om nødvendigt
      Hvis du opdager fejl undervejs, kan du klikke på “Forrige” for at gå tilbage og rette tidligere indtastede oplysninger.
  • Sådan anmelder du en manglende tømning

    1. Indtast adresse
      Udfyld adressefeltet i rullemenuen nederst på siden. Systemet vil automatisk foreslå mulige adresser.
    2. Bekræft adresse
      Vælg din adresse fra rullemenuen og klik derefter på “Næste”.
    3. Start anmeldelsen
      Klik på “Anmeld” til højre for “Er dit affald ikke hentet?”
    4. Vælg beholder
      Sæt flueben ved den beholder, som afvigelsen handler om. Klik derefter på “Næste”.
    5. Angiv klagepunkt
      Under sektionen “Klagepunkter” skal du sætte flueben ved “Beholder ikke tømt”.
      I kommentarfeltet bedes du skrive, hvilken beholder der ikke er blevet tømt.
      Hvis du ønsker det, kan du vedhæfte et billede.
      Klik på “Næste” for at fortsætte.
    6. Indtast kontaktoplysninger
      Udfyld dine kontaktoplysninger, så vi kan kontakte dig, hvis det bliver nødvendigt. Klik derefter på “Næste”.
    7. Tjek og indsend
      Du vil nu se en opsummering af de oplysninger, du har indtastet. Tjek, at alt er korrekt. Når du er klar, klik på “Indsend”.
      Din henvendelse bliver herefter sendt til os.
    8. Ret oplysninger om nødvendigt
      Hvis du opdager fejl undervejs, kan du klikke på “Forrige” for at gå tilbage og rette tidligere indtastede oplysninger.
  • Sådan finder du din tømningskalender

    1. Indtast din adresse i rullemenuen nederst på siden. Bemærk, at systemet automatisk foreslår mulige adresser.
    2. Vælg din adresse.
    3. Klik på knappen “Næste”.
    4. Under punktet “Hent en PDF-kalender over tømninger på din adresse” skal du klikke på knappen med det ønskede årstal.
  • Hvorfor er min adresse ikke i Mit affald?

    Hvis din adresse ikke vises i selvbetjeningen, kan det skyldes, at der ikke er registreret affaldsbeholdere på adressen. Dette kan være tilfældet, hvis du deler affaldsbeholdere med andre husstande.

    Sådan finder du information om tømning af fælles beholdere:

    • Tjek den adresse, hvor affaldsbeholderne er placeret.
    • Hvis beholderne ikke er tilknyttet en specifik adresse, findes informationen typisk under den husstand med det laveste husnummer blandt de nærmeste husstande.

    Har du stadig problemer?
    Hvis du stadig ikke kan finde den relevante adresse, er du velkommen til at kontakte BOFA: mail@bofa.dk

  • Er der andre måder at få adgang til selvbetjeningen?

    Hvis du oplever udfordringer med at bruge selvbetjeningen, har du følgende muligheder:

    • Prøv direkte adgang: Du kan forsøge at få direkte adgang til selvbetjeningen via dette link (bemærk, at du forlader denne hjemmeside).

    • Brug vores app: Foretrækker du at bruge selvbetjeningen på din smartphone, kan du også prøve vores app Affaldsportal.

Selvbetjening