OBS!
På grund af usædvanlige/suspekte hændelser hos IT leverandøren, RenoWeb, har de besluttet sig for at man skal benytte sit MitID for at tilgå MIT AFFALD.
Med med MitID kan MIT AFFALD benyttes som normalt.
Selvbetjening
Link til MIT AFFALD her (bemærk at du forlader denne hjemmeside).
Det er forsat også muligt at bestille storskrald og andre ydelser via smartphone appen AFFALDSPORTAL.
-
Sådan anmelder du en skadet beholder
- Indtast adresse
Log på MIT AFFALD med MitID og angiv din adresse i adressefeltet.
Systemet vil automatisk foreslå mulige adresser. - Bekræft adresse
Vælg din adresse fra rullemenuen og klik derefter på “Næste”. - Start anmeldelsen
Klik på “Anmeld” til højre for “Er dit affald ikke hentet, eller har du en skadet beholder?” - Vælg beholder
Sæt flueben ved den beholder, som afvigelsen handler om og klik på “Næste”. - Angiv klagepunkt
Under sektionen “Klagepunkter” skal du sætte flueben ved “Defekt beholder eller håndtag (uddyb i kommentarfelt)”.
I kommentarfeltet bedes du beskrive skaden.
Hvis du ønsker det, kan du vedhæfte et billede.
Klik på “Næste” for at fortsætte. - Indtast kontaktoplysninger
Udfyld dine kontaktoplysninger, så vi kan kontakte dig, hvis det bliver nødvendigt. Klik derefter på “Næste”. - Tjek og indsend
Du vil nu se en opsummering af de oplysninger, du har indtastet. Tjek, at alt er korrekt. Når du er klar, klik på “Indsend”.
Din henvendelse bliver herefter sendt til os. - Ret oplysninger om nødvendigt
Hvis du opdager fejl undervejs, kan du klikke på “Forrige” for at gå tilbage og rette tidligere indtastede oplysninger.
- Indtast adresse
-
Sådan anmelder du en manglende tømning
- Indtast adresse
Log på MIT AFFALD med MitID og angiv din adresse i adressefeltet.
Systemet vil automatisk foreslå mulige adresser. - Bekræft adresse
Vælg din adresse fra rullemenuen og klik derefter på “Næste”. - Start anmeldelsen
Klik på “Anmeld” til højre for “Er dit affald ikke hentet, eller har du en skadet beholder?” - Vælg beholder
Sæt flueben ved den beholder, som afvigelsen handler om. Klik derefter på “Næste”. - Angiv klagepunkt
Under sektionen “Klagepunkter” skal du sætte flueben ved “Beholder ikke tømt”.
I kommentarfeltet bedes du skrive, hvilken beholder der ikke er blevet tømt.
Hvis du ønsker det, kan du vedhæfte et billede.
Klik på “Næste” for at fortsætte. - Indtast kontaktoplysninger
Udfyld dine kontaktoplysninger, så vi kan kontakte dig, hvis det bliver nødvendigt. Klik derefter på “Næste”. - Tjek og indsend
Du vil nu se en opsummering af de oplysninger, du har indtastet. Tjek, at alt er korrekt. Når du er klar, klik på “Indsend”.
Din henvendelse bliver herefter sendt til os. - Ret oplysninger om nødvendigt
Hvis du opdager fejl undervejs, kan du klikke på “Forrige” for at gå tilbage og rette tidligere indtastede oplysninger.
- Indtast adresse
-
Sådan finder du din tømningskalender
- Log på MIT AFFALD med MitID (bemærk at du forlader denne hjemmeside).
- Vælg din adresse.
- Klik på knappen “Næste”.
- Under punktet “Hent en PDF-kalender over tømninger på din adresse” skal du klikke på knappen med det ønskede årstal.
-
Hvorfor er min adresse ikke i Mit affald?
Hvis din adresse ikke vises i selvbetjeningen, kan det skyldes, at der ikke er registreret affaldsbeholdere på adressen. Dette kan være tilfældet, hvis du deler affaldsbeholdere med andre husstande.
Sådan finder du information om tømning af fælles beholdere:
- Log på MIT AFFALD med MitID (bemærk at du forlader denne hjemmeside).
- Tjek den adresse, hvor affaldsbeholderne er placeret.
- Hvis beholderne ikke er tilknyttet en specifik adresse, findes informationen typisk under den husstand med det laveste husnummer blandt de nærmeste husstande.
Har du stadig problemer?
Hvis du stadig ikke kan finde den relevante adresse, er du velkommen til at kontakte BOFA: mail@bofa.dk